niedziela, 30 grudnia 2012

Księga Mormona - tylko 4 strony

Nawróconego mormona nie trzeba specjalnie zachęcać do czytania pism świętych. Każdy wie, że przemyślenie chociażby kilku zdań z Biblii lub Księgi Mormona może całkowicie zmienić przebieg reszty dnia a nawet wpłynąć na całą resztę życia. Dlatego prawdziwy uczeń Chrystusa poświęca część każdego dnia na osobiste studiowanie pism świętych.

Od nowego roku (a więc już od jutra!) wszyscy misjonarze Kościoła Jezusa Chrystusa w Polsce będą korzystać z przygotowanego przez nich harmonogramu, który pomoże im przeczytać całą Księgę Mormona do końca kwietnia.

W zeszłym roku Prezydent Nielson (Prezydent Polskiej Warszawskiej Misji, a więc przywódca Kościoła w Polsce) zorganizował podobny projekt. Przyłączyło się do niego wielu polskich mormonów. Wiedziałem o tym jeszcze w grudniu, ale z jakiegoś powodu nie zainteresowało mnie to. Dopiero jak usłyszałem świadectwa młodych członków Kościoła z Katowic i innych kongregacji to bardzo tego żałowałem.

Przegapiłem okazję do zjednoczenia się ze świętymi w całym kraju we spólnym przeżywaniu lektury jednej z najbardziej natchnionych publikacji w historii ludzkości.


O Księdze Mormona prorokowało przynajmniej kilku starożytnych proroków (między innymi Izajasz, Daniel oraz Jan Objawiciel). Przewidzieli oni, że to właśnie zawarte w niej nauki i świadectwa jej autorów miały odegrać kluczową rolę w przywróceniu Kościoła Jezusa Chrystusa w naszych czasach. Księga Mormona jest wspaniałym narzędziem długo-oczekiwanego zgromadzenia Izraela. Miliony ludzi w prawie wszystkich krajach na świecie może zaświadczyć o tym, że odegrała ona niezastąpioną rolę w ich nawróceniu się do ewangelii Jezusa Chrystusa.

Setki kościołów chrześcijańskich na całym świecie twierdzi, że opiera swoje nauki na biblijnych naukach. Mimo to głoszą one przeróżne, często sprzeczne ze sobą nawzajem doktryny. Księga Mormona pomaga lepiej zrozumieć biblijne zapiski. Dlatego dopiero lektura tych dwóch świętych ksiąg może doprowadzić do zrozumienia intencji z jakimi prowadzili swoje kroniki ich autorzy.

Ponieważ Biblia i Księga Mormona pomogły mi zrozumieć ewangelię Jezusa Chrystusa oraz dowiedzieć się skąd pochodzę, jaki jest cel mojego życia i gdzie się udam po śmierci; ponieważ wierzę w moc jednoczenia się w dobrej sprawie, a także ponieważ wiem, że jak większość ludzi dokładny plan działania pomaga mi dochodzić do konkretnych celów, postanowiłem tym razem pójść za przykładem moich przyjaciół i tym razem skorzystać z zaproszenia misjonarzy w Polsce.

________________________________

Bez względu na to, czy jesteś mormonem, czy nie, zapraszam i Ciebie do przyłączenia się do nas. To tylko 4 strony dziennie! Kliknij tutaj, by otworzyć i wydrukować przygotowany przez misjonarzy harmonogram. Nie mam najmniejszej wątpliwości, że czytanie Księgi Mormona z prawdziwym zamiarem poznania prawdy o Bogu i sobie samym będzie miało pozytywny wpływ na Twoje życie.

(Jeżeli czytasz to długo po rozpoczęciu się nowego roku, to także możesz skorzystać z tego harmonogramu. Po prostu zignoruj daty.)

(Jeżeli nie masz jeszcze swojego własnego egzemplarza Księgi Mormona to zamów go na stronie Kościoła Jezusa Chrystusa Świętych w Dniach Ostatnich. Nic Cię to nie będzie kosztowało. Możesz też napisać do mnie na adres polishabinadi@gmail.com)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz